Mi azt gondoljuk, hogy előadni úgy lehet igazán megtanulni, hogy sok előadást tartunk. Ezért a tréningen ötven-ötven százalékos arányt képvisel az elmélet és a gyakorlat.
Legközelebbi nyílt értékesítési tréning-időpont: Tréning naptár>>
Kérjen díjtalan konzultációt, hogy eldöntsük
mi lenne a leghatékonyabb megoldás az Ön számára! |
A tréning leírása
Vajon miért van az, hogy kisgyermekként a legtöbbünk szeretett az óvodában, otthon a családban szerepelni, „előadást” tartani, ám felnőttként sok ember kínosan érzi magát, ha értekezleten, termékbemutatón vagy csak ismerősök előtt prezentálni kell?
A modern üzletvezetési és szervezéstechnikák alapvető elemévé vált akár a vállalaton kívüli, akár az azon belüli színvonalas és hatékony prezentáció. Az értekezleteket, találkozásokat elsősorban új fejlesztések, tervek, friss információk vagy megoldások ismertetésére alkalmazzák, és megtartásuknak szigorú szabályaik vannak. Mivel a tréningek, előadások tartása mindennapi munkánk része, így nem csupán jól hangzó elméleteket szeretnénk átadni egy prezentációs tréningen, hanem a saját bőrünkön sokszor megtapasztalt, gyakorlatban használható eszközöket. A prezentációs technikákról sok előadást meghallgathatunk, rengeteg szakkönyvet elolvashatunk, így azután remek „elméleti” előadóvá válhatunk. Ezzel szemben mi azt gondoljuk, hogy előadni úgy lehet igazán megtanulni, hogy sok előadást tartunk. Ezért a tréningen ötven-ötven százalékos arányt képvisel az elmélet és a gyakorlat. Mire kapunk megoldást? Mi a kommunikáció? Mik az elemei? Mi a kommunikáció tényleges mechanizmusa? A kommunikáció elemeit ösztönösen vagy tudatosan használom? |
Előfordul, hogy izgulok az előadás kezdetekor? Hogyan lehetek úrrá a lámpalázamon?
Milyen gyakran kell ismeretlen közönségnek előadást tartanom? Van-e az első pillanatban bizalmuk felém? Ezt minden helyzetben pontosan tudom? Hogyan kell a bizalmat abszolút tudatosan, lépésről lépésre felépíteni és megszerezni? Mennyi idő kell ehhez? Miképpen érjem el, hogy eközben én is jól érezzem magam? Hogyan küzdjem le a közönség kezdeti érdektelenségét? Hogyan tudom betölteni a rendelkezésre álló teret? Vajon minden egyes ember úgy érzi-e, hogy személyesen őt szólítom meg? Hogyan tartsunk fenn erős érdeklődést hosszabb időn keresztül? Melyek azok a szabályok, amelyeket egy előadónak be kell tartania, azaz néhány gondolat a színpadi modorról. Hogyan állítsunk össze előadást? Mit kell tennem a felkészülés során? Mit tegyek váratlan felkérésre történő előadás esetén? Hogyan tudom kezelni a hallgatóságot és megnyilvánulásait? Hány főig kezelhető a kétirányú kommunikáció? Hogyan zárjuk le úgy az előadást, hogy "nyomot hagyjunk" a közönségünkben? A prezentációs tréning végeredménye: Olyan hallgató aki tartós képességfejlődést ér el a prezentáció területén, a tréning végeztével van kedve emberek előtt beszélni, előadásokat tartani, mégpedig azért, mert képes tudatosan irányítani és uralni mind előadása tartalmát, mind a hallgatóságot. |
Kérjen díjtalan konzultációt, hogy eldöntsük
mi lenne a leghatékonyabb megoldás az Ön számára!
mi lenne a leghatékonyabb megoldás az Ön számára!
Partnereink véleménye erről a tréningről:
Sok új tapasztalatot szereztem melyekkel az előadásomat magasabb szintre tudom emelni.Köszönöm a megértő és alapos felkészítést, tanítást.
Kiss Péter (Uponor kft. 2013.05.24-25. prezentációs tréning)
"A tanfolyam meghozta az eredményét. Lámpaláz nélkül, gondolatokat egymásra fűzve, folyamatosa tudok prezentálni, akár ad-hoc jelleggel is. Az első megmérettetésem szeptember közepén lesz 50 ember előtt, így akkor tudok bővebb vissazjelzést adni. A hét nap tematikája egymásra épülő volt, az előadó felkészültsége tökéletes."
Vilezsál Edina (vevőszolgálati vezető Eagle Burgmann Kft. 2011.07.25-26. prezentációs tréning)
"Úgy gondolom, hogy az emtrek mottója 100%-ban lefedte a tanfolyam számomra nyújtott eredményét, azaz a meglévő „tudásom” rendszerezésével meggyőződésem, hogy tudatosabban és hatékonyabban fogok tudni prezentálni."
Szabó Tamás (vezérigazgató Recomp Zrt. 2009.07.22-23. prezentációs tréning)